on-the-move!

wartime girlDaar gaan we! Of nou ja, bijna. Om me heen staan wederom kartonnen dozen vol met onze spullen, klaar voor vertrek. Iets meer dan een jaar hebben we hier gewoond in deze leuke maison de maître in het vooral zeer rustige dorpje vlakbij Carcassonne. Ik had t echt wel naar mijn zin hier maar we moesten wat groters, 3 slaapkamers waarvan eentje in gebruik als tattoo studio is niet voldoende voor een samengesteld gezin van 5 soms 6 personen. 3 soms 4 puber meiden op één kamer gaf weleens onrust, en vooral veel troep. Ik heb, zoals u misschien wel weet 2 dochters bij me wonen en mijn fransman heeft ook 2 dochters die in eerste instantie bij hun moeder op Reunion woonden en alleen enkele weken in de zomer en rond de kerst hier waren, maar waarvan er eentje sinds de zomer toch maar liever bij ons wilde blijven wonen. Waar gaan we heen? We gaan naar een groter dorp, Bram, hier 5 minuutjes vandaan. Een levendiger dorp, met winkeltjes en vooral ook meer jongeren wat wel zo fijn is voor de meiden. We hebben een appartement gevonden met 4 slaapkamers, een grote woonkamer EN een mooie werkkamer voor mij! Yes! Voor de tattoos maar vooral ook voor mijn fotografie, want dat gaat boven verwachting goed! Ik heb inmiddels wereldwijd zo’n 30 foto’s als boek omslagen op mijn naam staan! Glimlach Het appartement heeft van die mooie Franse openslaande deuren naar een groot terras wat heerlijk op t zuiden ligt en iedere woensdag ochtend heb ik de markt onder mijn neus! Morgen krijgen we de sleutel en ik heb er zin in!

17 thoughts on “on-the-move!

  1. Hoi Elly, nog altijd denken we aan je! Is ook niet te voorkomen met onze geweldige Gijs! Het moet van de zomer dan toch is lukken om langs te komen in Bram! 💋💋

  2. In één keer je hele blog uitgelezen ! Wat een ontzettend leuke verhalen en schrijfstijl, misschien is het een idee zelf eens een keer een boek te schrijven…? 😉
    Ik hoop voor jullie dat het goed gaat en wens jullie het beste toe !
    Groetjes van een nederlands franse expat die nu in spanje woont 😀

Reactie? Graag!

