L’amour…

key to heart sEven alle gekheid op een stokje; Ik was natuurlijk helemaal niet op ZOEK naar een nieuwe vent hè, het afgelopen jaar. Ik kwam er een paar tegen, flirtte wat, genoot wat en vergat vooral een berg ellende. Nee, ik vond t wel prima zo, vrijheid blijheid, geen verantwoording af leggen en lekker doen en laten wat ik wou. Wel de lusten, niet de lasten zoals ze dat zo mooi zeggen. Langzaamaan de boel weer op de rit krijgen en verder geen gezeur. Cupido moest mij maar met rust laten vond ik. Ha! Niet dus. Geheel onverwacht en uit t niets sloeg hij toe die rotzak. Toen ik even niet keek ofzo. Pats, recht in t hart! Damn! En t was zo totaal mijn type niet eens, Niet zo groot, heul Frans en een beetje maf, de eerste x dat ik m zag stond hij met ontbloot bovenlijf te dansen op een podium in de louche club in Carca… “dronken droppie” noemden vriendin N en ik m een beetje lacherig. Enfin, ik schijn die eerste x al een zeer grote indruk op droppie te hebben gemaakt want de keren erna dat ik in de club kwam werd in bij binnenkomst al meteen door hem de dansvloer op getrokken en hij bleef me maar achtervolgen. Praatje, drankje, en nog meer dansen, want dat kon hij wel, dansen! Ik denk dat t de 5e of 6e keer was dat er wat meer gebeurde…we zoenden. En ik werd bang. Probeerde hem ervan te overtuigen dat t geen goed plan was, hij en ik. Dat ik een hoop bagage had en een hoop ellende meebracht. Dat ik nog lang niet alles op de rit had. Nog niet toe was aan een relatie. T mocht niet baten. Hoe harder ik riep, hoe harder hij liep. Dus besloot ik t een kans te geven. En ben sindsdien dus voorzien van een echte Fransman. En dat is een hele aparte ervaring kan ik u zeggen! Ik hou u op de hoogte!

10 thoughts on “L’amour…

  1. Hartstikke leuk toch, geniet ervan.
    Maarr je schrijft: ‘En t was zo totaal mijn type niet eens, Niet zo groot, heul Frans en een beetje maf’ … ik dacht altijd dat ‘een beetje maf’ toch wel bij je paste. 😉

  2. Zie je nou wel dat ik gelijk had in mijn vorige reactie. Als je het niet zoekt, komt het gewoon je kant op. Daar ben je veel te leuk voor. Ik hoop dat jullie lang van elkaar zullen genieten.

Reactie? Graag!

