Pinoccio

396df51198a2283c11c418254932a620Goed, we zijn inmiddels alweer een tijdje verder en wat meer gewend aan t mijn vrijgezellen status. Aan aandacht geen gebrek, zo nu en dan ga ik uit en ontmoet daarbij de meest uitlopende figuren hier in La Douce. Zo ook Pinoccio. Pinoccio? Ja, Pinoccio. Nee, de man had geen gigantische groeiende neus o.i.d, en gelogen heeft ie volgens mij ook niet maar heeft deze naam gekregen vanwege het volgende. Leest  u vooral verder…

Het was een drukke zaterdag avond in het café in Carca en tegenover mij zat aan de bar een grote stoere kerel. Hij blikte zo nu en dan mijn kant op en ik blikte zo nu en dan eventjes terug, wanneer hij geen intiem moment met zijn mobieltje had.  Niet verkeerd, best mijn type, leuk gekleed en stoere kop. Hij kwam wat verlegen over, durfde duidelijk geen move te maken. Na een tijdje of wat te hebben afgewacht besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en wenkte hem op de lege stoel naast me te komen zitten. Ik begon een gesprekje maar meneer was duidelijk verlegen en kon eigenlijk alleen maar wat giechelen. Ik vond t wel aandoenlijk, zo’n macho met blosjes. Uiteindelijk raakte hij wat op zijn gemak en begon een gesprek over tatoeages. Heel enthousiast vertelde hij over een tattoo die hij helemaal geweldig vond, haalde zijn mobieltje tevoorschijn en begon driftig te google-en en vol spanning wachtte ik af…. Om vervolgens onder luid gegiechel geconfronteerd te worden met een ongecensureerde foto van Pinoccio… op de edele delen van een man….  Mijn interesse in hem daalde direct tot onder het vriespunt en ik wist niet hoe snel ik maakte dat ik weg kwam…meneer Pinoccio verbouwereerd achter latend. Ik heb best humor, echt, schrik ook niet zo snel van edele delen en ben dol op tattoos, maar verwacht wel een beetje klasse bij een poging tot charmeren….

19 thoughts on “Pinoccio

  1. Hallo El, dank voor je blogs. Wat een kut-streek van die flapdrol, haha netjes uitgedrukt. Maar ik denk dat je beter af bent zonder dan met zo’n vent. Het is verdrietig en jammer voor de kinderen. Die verdienen en verwachten ook een integer en correct gedrag van een vader. En dat heeft hij hen niet gegeven. Ze hebben jou!! Heel veel sterkte en moed. Veel groeten, Anje

  2. Pingback: Le Gitan. | Café au lait

Reactie? Graag!

