Ik vraag me af…

y s

Al bijna 4 jaar blog ik over het wel en wee van ons Frankrijk avontuur en en hoop daar omheen. Ik probeer zo eerlijk mogelijk te schrijven en zo’n beetje alle onderwerpen een keer de revue te laten passeren. Ik schrijf vanuit mijn eigen beleving en probeer er rekening mee te houden wat er graag gelezen wordt, wat interessant of juist vermakelijk is. Toch kan ik me voorstellen dat er dingen zijn die jij, als lezer, nou altijd al hebt willen weten. Hier is je kans; Stuur je vraag in een mailtje naar: ellyschuurman@orange.fr , dan doe ik mijn best je een antwoord te geven. Lijkt me leuk!

6 thoughts on “Ik vraag me af…

  1. Hoi Elly,
    Je schrijft geweldig leuk.
    Van het kip en het ei ook weer geweldig, vandaag ook aan 2 collega’s laten lezen!

    En ja ik denk dat ik wel 2 dagen met je kan praten, we hebben het heeeeel vaak over jullie.

    Liefs Martin en Wilma

  2. Hoi Elly,

    Ik heb al eens per mail vragen gesteld. En ik heb er zeker meer, alleen die doe ik wel stellen als wij bij jullie een paar dagen verblijven. Life lijkt mij veel en veel leuker!!

  3. Hoi Elly,

    Concrete vragen zijn er niet(maar ik kan me wel voorstellen dat je dat jezelf als schrijfster afvraagt). Je beschrijft zeer uiteenlopende onderwerpen.
    Als fan van het programma ‘ik vertrek’ en gezien het feit dat Frankrijk voor ons altijd zal blijven trekken (en het er misschien ooit nog wel van gaat komen) blijf ik blogs volgen van mensen die naar Frankrijk trekken of vertrokken zijn. Als ze een beetje leuk schrijven natuurlijk…
    Wel ben ik altijd heel benieuwd hoe het de kinderen vergaat…. die omschakeling en of ze zich ook echt thuis voelen. Maar over dat onderwerp heb je ook al wat stukjes geschreven.

    Heerlijk om te lezen je blog!! (Net of ik bij jullie op het terras zit….hoewel ik jullie helemaal niet ken!)

    Groetjes Janke

  4. elly je blog lees ik altijd met veel plezier,je beschrijft de situaties zoals ze zijn ,ik vind je een duizendpoot.je hebt lef en je doet het toch maar weer .ik ken je dan ook niet anders dan een spontane meid[nicht].groetjes.

  5. Appreciating the time and energy you put into your blog and in depth information you provide. It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed information. Excellent read! I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account. afkfkakdefee

Reactie? Graag!

