Wist u dat…

Ik momenteel eigenlijk weinig te melden heb? Maar dat de zon ook hier nu eindelijk uitbundig schijnt na een zeer lang nat voorjaar? En dat goed te merken is aan bijvoorbeeld de vijgen die weer hun uiterste best doen om ons straks te bevoorraden met heerlijke jammetjes, chutneys en meer van dat soort lekkers? DSC09554

Maar dat ook de kersen zich al volop laten zien? In de onderste boom nog wat onrijp? DSC09556

Maar in de boom ernaast al heerlijk rood en zoet? En dat ik er al verschillende potten kersenjam van heb gemaakt?

DSC09568

Maar dat er ook verse doperwtjes in de vriezer liggen te wachten?

DSC09543

Dat er zoveel mooie vlinders hier rond fladderen? En dat ik soms als een halve gare achter die vlindertjes aan hobbel om er maar een mooie foto van te kunnen maken? DSC09313-bewerkt

Dat zelf de begroeiing van de stenen muurtjes hier de prachtigste kleuren heeft? DSC09574

En Villardonnel een heus openbaar toilet heeft? DSC09579

Wat eigenlijk allemaal helemaal niet boeiend is, maar ik zo toch even wat van me heb laten horen?

23 thoughts on “Wist u dat…

  1. Een heerlijk blogje om te lezen en mooie foto’s. Het is leuk om te lezen dat het goed gaat en dat je geniet van de zon en de mooie vlinders. Had je graag willen zien hoe je achter de vlinders aan gaat, dan heb ik een beeld hoe het eruit ziet als ik dat doe;-)

  2. Pingback: "Café au lait" - Wist u dat&he...

Reactie? Graag!

