Stilte…

vinyard Villardonnel lEn toen was het stil… Het was knus, druk, ouderwets gezellig, ouders, man, katten en kittens, Martine die een tussenstop maakte bij ons, alsook de Engelse eigenaar van het huis en zijn vrouw,  het kerstgebeuren met zijn ditjes en datjes, oud & nieuw. Ik vertel u vast niets nieuws. Langzaam druppelden de laatste druktemakers Knipogende emoticon weg gisteren, man en oudste dochter, in de auto richting Nederland. Met de katten en kittens. Het huis is nu stil, zo met mijn twee jongsten die nog wat gaar zijn van onze spetterende nieuwjaarsnacht. Zoetjes kijken ze een filmpje en geven elkaar zo nu en dan een schop, de gewone gang van zaken in huize Schuurman dus. Ik kan eindelijk weer even lekker lummelen achter de pc, bijna 2 weken niet op de grote desktop ging toch wel wat afkick verschijnselen opleveren. Ik heb weer tijd om u even te vervelen met mijn slap gel*l. Eventjes maar, want vrijdag vlieg ik met het restje kids naar Nederland. Goede voornemens heb ik niet voor het nieuwe jaar, daar doe ik niet aan, wel nieuwe plannen. Grote plannen, maar daar zal ik u van op de hoogte stellen zodra we concrete antwoorden hebben van bepaalde mensen. (lekker geheimzinnig he?) Het weer is hier wat wispelturig, het waterige zonnetje ontglipt zo nu en dan een straal, t is droog, bewolkt, met een aangenaam temperatuurtje voor de tijd van het jaar. Vanmiddag mag ik in de 4×4 defender van Martine rijden om haar op te pikken van het vliegveld, ook haar vakantie zit er bijna op. Mijn volgende blog bericht zal –als ik tijd, zin en gelegenheid heb– uit Nederland komen, waar we een spannende tijd tegemoet gaan ivm met de operatie van Zoë. Als ik mocht kiezen was het een maandje later, en alles achter de rug… Ik houd u op de hoogte…

12 thoughts on “Stilte…

  1. Alleen voor je instelling om met veranderingen om te gaan verdien le al een gouden plak voor Tof Wijf, inspirerend ben je… Alle succes voor Zoe en voor jullie gezin

  2. Pffffffffffffff… kan er inkomen dat je even een maandje wil overslaan. Gelukkig heb je nog wat zaken die afleiding bieden. Ben benieuwd naar nieuws van je dochter en het andere ook een beetje ;-). Ik duim met je mee.

  3. Je maakt me wel nieuwsgierig…………!!!!! Maar eerst: hou je taai in de komende spannende tijd rondom de operatie van Zoë. Heb vertrouwen, het komt goed!!

  4. Pingback: "Café au lait" - Stilte… | Valt er nog wat te bloggen? | Scoop.it

Reactie? Graag!

