Zoekt en gij zult….

Het leuke van het schrijven op een weblog is dat je lezers in alle soorten en maten hebt. NaamloosInteressant is het ook om te weten waar de lezers vandaan komen, en hoe ze hier  belanden. In de statistieken van een blog kun je zien hoeveel, wanneer en waarvandaan. Wat me soms verbaast zijn de zoektermen waarmee mijn blog gevonden wordt; oud Hollands bakblik, bijvoorbeeld, ik bedoel, ik ben de jongste niet, maar om nou gelijk te gaan schelden… of: ik zit op de wc niks veranderen aub, ook zo’n mooie! Of wat dacht u van: langegrotedikke, zou dat dezelfde zijn als het wc figuur?? Tsja…  Ook leuk is; hebben ze in Frankrijk zorgverzekering? Vast niet, wij zitten hier nog in het stenen tijdperk….. en deze dan: oma lullen tieren. Hier kan ik echt niets van maken, tenzij oma  vast last van  voel emo tijdens pms  had… Deze vind ik lief: mooie tattoo voor mijn moeder, komt vast van degene die ook dit zocht: ben saunders in zijn blootje, en omdat ik de lulligste niet ben heb ik dan maar aan het laatste verzoek voldaan; t zou toch zonde zijn als men voor niets  naar mijn blog komt toch?

man tat

( foto’s van internet, bewerkt in photoshop, sorry Ben)

5 thoughts on “Zoekt en gij zult….

  1. Ik zit op de wc niks veranderen aub
    Van zo’n zin kan m’n fantasie aardig op hol slaan.
    Leuk dat je die zoekitems kunt bekijken. Waar de lezers vandaan komen, wordt dat op land- of plaatsniveau aangegeven?

Reactie? Graag!

