Verjaardag & Afscheidsfeest!

Gisteren was het dan zover; het feest! Allereerst natuurlijk het 8 jarig verjaardagsfeest van DSC01616-bewerkt-bewerkt-2-bewerktdochter Dèmi, eigenlijk officieel a.s. donderdag, maar leuker om in het weekend te vieren, en dus gisteren. Ze is gigantisch verwend, we hebben denk ik een extra verhuisdoos nodig voor de gekregen cadeautjes! Vanwege de hitte hadden we besloten een zwem/tuin/disco feest te geven, wat een daverend succes was. De tuin hoeven we de komende 3 weken geen water meer te geven, wat goed uitkomt want we zijn er toch niet, dus dat scheelt. Glimlach ; foto

BFF-s, neefjes, nichtjes, zussen, opa en oma, alles was er plus nog wat meer. 15 kids in totaal sprongen, riepen, zongen, dansten en spetterden de tuin door, muziekje , ijsjes, taart, patat en meer van al dat ongezonde lekkers erbij en het feest was compleet. Warm en voldaan was dit feest om een uurtje of 4 gedaan.

Opruimen voor de volgende ronde dus; ons afscheidsfeest.

holland

Vanaf een uurtje of 5 kwam iedereen binnendruppelen, enigszins verhit, maar in opperbeste stemming gelukkig. Voorzien van leuke, gekke, en vooral lieve cadeautjes zoals een heus Hollands overlevingspakket van mams en paps, (zie foto), een pakket Franse lekkernijen van foto2buurtjes, een prachtige spreuk van vriendin, Hollandse verjaardagskalender, asbak, wijntjes en borreltjes, gegraveerde kaartjeshouders en ga zo maar door. Mooie kaarten met lieve wensen en woorden, ik heb het nog net droog kunnen houden… Om een uurtje of 7 was het opstellen in rijen van drie voor het Surinaams buffet, dat gelukkig erg lekker was als jullie tenminste niet tegen me hebben gelogen… Emoticon met brede lach , en wat voor het grootste deel is opgegaan, ik moet jullie bedanken namens Kluifje en Nugget die erg blij waren dat jullie nog wat voor ze hadden overgelaten. Erg lief. Ondertussen was cameraman Steven gearriveerd en mochten we allemaal op de film, erg onwennig in het begin, maar als ik Oscars mocht uitdelen krijgen jullie er allemaal eentje! ; Ik vond het ook een beetje vreemd, een microfoontje aan mijn rok, en hoopte dat ik geen.. ehm… ongepaste geluiden ging produceren, per ongeluk, maar gelukkig had ik daar geen last van.Ik klapte spontaan even dicht, een unicum volgens sommige aanwezigen, nou ja! ; De avond verliep gezellig, vrolijk, relaxed. Leuke gesprekken, mooie herinneringen, hier en daar soms een traantje, en ook Edith Piaf kwam even voorbij, die Paola en ik natuurlijk luidkeels moesten meezingen-van onszelf he, de visite zou daar nooit om hebben gevraagd-, het is maar goed dat we de buren hadden uitgenodigd, anders hadden we vast politie aan de deur gehad vanwege het vermoeden dat er mensen mishandeld werden of zoiets. Het was kortom erg gezellig, dank jullie wel lieve familie, vrienden en buren, we hebben een superdag gehad en vonden het geweldig dat jullie allemaal gekomen zijn! We love you!

Tot in la Douce!

6 thoughts on “Verjaardag & Afscheidsfeest!

Reactie? Graag!

