Help!

UPDATE: een vriendelijke man uit de buurt van Carcassonne haalt het pakketje voor me op. Hoe aardig is dat!!  Dank voor de reacties en het meedenken allemaal.

Even via mijn blog dan ook maar:

Wie is of verblijft de komende week in of rond Carcassonne, en zou voor mij een pakketje willen ophalen van Orange? Het betreft de modem etc van mijn internet verbinding, en het moet voor de 24 ste worden opgehaald, en dat red ik net niet….ik kom de 25ste pas aan in Carcassonne…. Wie helpt mij uit de brand??  mijn emailadres is: fam.schuurman@live.nl of telefoon: 0031 (0) 6-50120324

2 thoughts on “Help!

  1. heb je buren? huurbaas misschien?? waarom wordt de modem niet naar je huis gestuurd?? ik ken niemand in die regio 😦 en het is te ver voor mijn oude bejaarde ‘Rode’ met lek in de radiateur, anders had ik het graag voor je gedaan!! :-((

  2. volgens mij zit 1 van jouw volgers, Simon Korving momenteel in de buurt van Carcassonne. (Zie zijn blog, Wonen in Frankrijk) Of hij moet alweer op weg zijn naar les sept vallees.

    Jeroen B 62

Reactie? Graag!

