Lui Wijf.

summertime

Eigenlijk zou ik moeten inpakken….extra dozen moeten regelen….een telefoontje plegen….en nog één formuliertje opvragen….Maar zeg nou zelf: Het is toch véél te warm om in actie te komen?!? De tuin is zo mooi nu, met een grote struik vol geurend kamperfoelie bloemen, libelletjes die rond de vijver op zoek zijn naar romantiek, en ik, ik zit lekker in een tuinstoel, voeten op tafel, zacht muziekje, koel drankje, te kijken naar mijn twee jongste meiden die heerlijk in het zwembadje aan t poedelen zijn.  Zo zit ik al bijna drie dagen. Tis bijna a-sociaal. Maar wel lekker….. Welke dozen? Welke emigratie?  ZZzzzzzz…… (Ik ga hier spijt van krijgen, ik zweer t ..)

8 thoughts on “Lui Wijf.

  1. Augustus toch!!!! Oooooo dan heb je nog tijd zat , dus gewoon lekker van de zomerse dagen genieten , en inpakken gaat sneller als het wat koeler weer is 🙂

  2. Hoi Elly,wat schrijf je leuk zeg ,wij zijn een gezin ook met 3 kinderen 2 meiden van 12 en 9 en een zoontje van 3 jaar,Wij vertrekken rond 18 aug naar de streek rond Montpellier om ons daar te vestigingen,dus heb al veel aan je tips gehad!had alleen een vraagje ,hoe doen jullie de verhuis?huren jullie zelf een one-way bus of een verhuisbedrijf?Ook mijn man blijft pendelen tussen montpellier amsterdam ,dus zitten een beetje in hetzelfde spannende schuitje.
    gr.olga

Reactie? Graag!

