Sterallures!

Zen for T.V 007

Dus. Kreeg ik een paar weekjes terug zomaar een mailtje van eyeworks tv.  Hadden ze me zomaar gevonden op het net, is dat al wat! Maar dat was nog niet genoeg, nééé, willen ze ons ook nog eens komen filmen. Voor T.V. Wij. Ons. Us.  Waarom? Omdat we gaan emigreren. En dat vinden ze bijzonder.  En nee, niet voor het programma  “ik vertrek”, daar zijn we ooit wel voor gevraagd, maar dat is só not us. Nee, als we t doen, doen we t goed. Want zo zijn we. Welk programma dan wel? Dat gaan we nog niet onthullen,  u moet nog maar even in spanning blijven. Gisteren twee uiterst vriendelijke dames op bezoek gehad van eyeworks, kennismaken, uitleggen, vragen stellen. En we gaan ervoor. Waarom? Niet omdat ik zo nodig met mijn kop op tv wil, –ze zeggen tenslotte dat je 2x zo dik lijkt op tv, en dat wordt dan gelijk zo’n avondvullend programma in mijn geval… Verwarde emoticon – maar omdat het een integer programma is, en omdat het leuk is voor later, ook voor de kids, en omdat  je bijna alles in je leven een keer gedaan moet hebben, en dit is natuurlijk wel heul bijzonder. Dus. binnenkort komt er een heuse cameraploeg bij de familie Schuurman, en een bekende presentatrice over de vloer. Ik vind t spannend. En leuk. En ook wel een beetje eng. (heel erg eng eigenlijk)  Maar geen zorgen, we blijven gewoon héél gewoon. U mag natuurlijk gewoon even mailen voor een handtekening. Of een foto. Of een foto met handtekening. B-)

13 thoughts on “Sterallures!

  1. Pingback: "Café au lait" - Sterallures! | Valt er nog wat te bloggen? | Scoop.it

  2. Pingback: T.v. opnames en andere wonderlijke zaken | Café au lait

Reactie? Graag!

