Even invullen a.u.b.

Het wordt steeds echter. Inmiddels zijn de eerste verhuisdozen ingepakt, speelgoed en winterkleding, met de gedachte dat nu, in deze mooie zomerdagen, (ahem) de kids buiten spelen en de winterkleding niet gedragen wordt, ze makkelijk alvast in de dozen kunnen. Nagenoeg het hele huis is door mijn vingers gegaan, ik heb ineens ruimte over, gek dat je zoiets alleen met een verhuizing doet, het ruimt lekker op zo. Voor me liggen 12(!) formulieren, in het Frans, even in te vullen en terug te mailen, de definitieve inschrijving voor school en schoolbus van Joëlle. Ik ben dus nog even zoet vandaag, gelukkig regent t… De inschrijfformulieren voor de twee jongsten zijn al in France. Vervelend is wel dat je met alle formulieren een bewijs van adres in Frankrijk mee moet sturen, zoals een telefoon- of energierekening, die ik dus pas kan laten installeren als ik dáár ben….Hopelijk doen ze er niet té moeilijk over. De verklaring van import van Renault is -als t goed is- onderweg naar mij, nodig om onze auto straks in te voeren. E106 formulier is ook binnen, nodig voor de aanvullende ziekenfonds verzekering voor de kids en mezelf in Frankrijk. Wel een beetje vreemd dat t in het Nederlands is, toch nog maar even bellen voor de zekerheid…Manlief was deze week even uit de roulatie, wegens een navelbreuk operatie, reden voor mij om weer eens de baas uit te hangen in de shop, ouderwets leuk eigenlijk. Reden ook om de shop van onder tot boven schoon te maken en uit te mesten, is dat ook weer gedaan. Met manlief gaat t verder weer prima, hij heeft behoorlijk wat last gehad, maar is nu sinds gisteren weer aan t werk. En ik dus weer thuis. Aan t bloggen werken. 😀

13 thoughts on “Even invullen a.u.b.

  1. Vaak als ik voor langere tijd wegga, poets ik me suf, gooi alles weg wat niet leuk meer is. De dag voor vertrek ziet m’n huis er dusdanig fris en fruitig uit dat ik zelfs even slikken moet voordat ik ga, me afvragend waarom ik weg ga. Een schrale troost, de huisoppas komt in een opgeruimd huis en tegen de tijd dat ik terug kom… kan ik opnieuw ;-).
    Dus ! Je huis niet te mooi achterlaten Elly, wordt het nog moeilijker om te vertrekken…
    Spannend allemaal, gaat vast erg leuk worden. In ieder geval een hele ervaring.
    Succes met alles, inclusief de papierenrompslomp (vervelend werk).

  2. hey meis, zo dus alles gaat nu snel. ja het schiet ook allemaal al op he. voordat je weg bent moet er altijd zoveel gebeuren, maar jouw kennende draai je daar je hand niet voor om. succes met alles wijvie. bel je snel voor een bakkie. love you

  3. Nou ik denk dat je de formulieren prima gaat invullen, dat lukt je echt wel.
    en wat gaat het al opschieten he.
    Hier in het Zeeuwse hebben ze over 2 weken al vakantie.
    Fijn gevoel zeker dat alles lekker is opgeruimd en uitgemest is
    Wij (ikke en manlief) gaan 2 weken naar de Tarn et Garonne in September en we hebben er ZIN in
    Wat moet dat dan niet zijn als je altijd gaat wonen , wat moet je je SUPER voelen.
    Op je ligbedje een boek schrijven………………………………………………………….hahaha

    • Ook hier in Spijk is het al over 2 weken zomervakantie, lekker hoor. De Tarn is mooi!! Daar ga je het zeker naar je zin hebben! Een boek schrijven? hahahaha, I wish!!

Reactie? Graag!

