Afsluiten en opzeggen.

Weer een vruchtbaar ochtendje achter de rug, het opzeggen van abonnementen en lidmaatschappen. Tijdschriften, sportclubjes, maandelijke donaties aan ernstige ziekten,  sommige internetactiviteiten zoals een oude, niet meer in gebruik zijnde nagel website. ´K voel me gelijk een stuk lichter. Ging eigenlijk heel gemakkelijk: Even een belletje en even later heb je de bevestigings email al in je postvak. Een paar dingetjes mogen nog ouderwets, met de gewone post. Ik heb nog een rolletje postzegels uit 2007 liggen, dus dat komt mooi uit, dan raken die ook weer op. Ook heb ik gisteren alle mappen met papieren uitgemest, alles van voor 2007 is de kachel ingegaan; Oude bankafschriften, betaalde rekeningen, loonstroken uit een ver verleden; de fik erin. Ik heb nu nog netjes 6 mappen over. Dat scheelt een hele verhuisdoos! Ik krijg er nog lol in!

9 thoughts on “Afsluiten en opzeggen.

  1. Gewoon goed ruimen en alleen wat belangrijk is meenemen.
    Niets zo erg dan naar ÍK VERTREK te kijken waar dan een half verdroogde plant en andere oude meuk nog de verhuiswagen in gaan hahaha
    Waarom slepen mensen dat nog mee…………………………………………?
    Opruimen in je huis is ook opruimen in je hoofd

Reactie? Graag!

