SSsshhhttt…

Image

Gisterenavond lekker het mini barbequetje tevoorschijn gehaald en in de tuin gegeten met het spul. De laatste dagen hoor ik eigenlijk pas hoeveel lawaai er hier om ons heen is, in de tuin in Frankrijk was het echt oorverdovend stil.  De enige geluiden die je daar hoort zijn die van de natuur, allemaal verschillende vogels, krekeltjes, en zelfs de wind kun je horen waaien, zo bijzonder. Gek dat je je normaal niet realiseert hoeveel herrie er om je heen is totdat je totale stilte hebt gehoord. SSssshhhhttt…..

5 thoughts on “SSsshhhttt…

  1. herkenning, uiteraard!
    ik ben inmiddels niet anders gewend, door de stilte je eigen gedachten horen.
    ik zou niet meer anders willen.
    als ik dan in Nederland ben hoor ik zelfs gloeilampen branden! auto’s, vc-ketels, alles, maar vaak niet mijn eigen gedachten.

  2. lekker he allen het geluid van de natuur om je heen is goed voor lichaam en geest ik denk dat je het goed naar je zin krijgt daar, veel geluk voor jullie toegewenst in frankrijk van mij

Reactie? Graag!

