Bruxelles!

Joepie! Morgenochtend vertrek ik samen met dochter Danny naar de stad van Manneke pis! Zonder mannen, zonder kids, gewoon the two of us. Ik krijg dit cadeau vanwege mijn steun bij de bevalling van kleindochter Shea, ( niet dat ik meer heb gedaan dan roepen:”Je kan het, kom op je kan het!”) maar desalnietemin; een weekendje Brussel! Supertrendy hotel, 2 nachten, met ontbijt, en lekker shoppen, struinen, fotograferen, kletsen, (vr)eten, giechelen, bomen, wijntje erbij…..MMmmmm…..Dus als jullie me missen: Ben ik -manneke- pissen!

6 thoughts on “Bruxelles!

  1. Gatverpielekes (kan niet missen deze reactie), wat ben ik jaloers!!!

    Nee hoor, ik gun het je van harte en wens je heel veel shoppingplezier!!!

    (Moet stiekem glimachen op je “hup je kan het!!!”)

    Groet Roelien

Reactie? Graag!

